Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
légereté soutenable
légereté soutenable
Publicité
Archives
légereté soutenable
Derniers commentaires
21 janvier 2007

disul

aet on 'ober ur bourmenadennig gant Klervi Dewi hag Augustin , aet omp da bourmen e bourk Tréffendel, An daou vraz o doa digi da vont pelloc'h , neuze int distroet d'ar ger, hag int ho daou peget dirak "Les quatres fantastiques". Augustin n'eus dastumet douar dru, ul loen gouez, o fuketal  aketus, en douar... Tennet m'eus un neubeud poltriji gant benveg burzhudus Mammig.Hag setu deuet an holl en dro d'ar ger, renket brav eo an ti, abaoe un neubeud devezhiou, plijus eo bevan, gant an  traou en urzh en dro din, breman m'eus plijadur n'om zi bihan, daoust ma zisplij din Tréffendel, mal zo warnon mont kuit, ar buhanan ar gwellan, war bord ar mor... Ben ya , met ret eo din kaout ul labour da gentan, fizians am eus !! Santout a ran e teuio an traou evel  ma blijo din.

dimanche,

Je suis allée faire une petite promenade, en compagnie de Dewi, Klervi et Augustin. Nous avons fait le tour du bourg.Les deux grands avaient la flemme d'aller plus loin, alors ils sont revenus à la maison, et sont scotchés à la télé, devant "Les quatres fantastiques". Augustin a ramassé de la terre grasse, il ressemblait à un p'tit animal, grattant furieusement , concentré à la tache. J'ai pris quelque photos, avec le merveilleux appareil de Mammig. Et nous voici tous de retour à la maison.

La maison est en ordre, depuis quelques jours,il est agréable d'y vivre, bien que Tréffendel me déplaise. J'ai hâte de quitter cet endroit, et d'aller  "Au bord de l'eau ", là ou tout est calme , libre et paisible le regard peut a loisir se détendre au large, dans le vent . Je sens que les choses vont bouger dans ce sens ...

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité