Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
légereté soutenable
légereté soutenable
Publicité
Archives
légereté soutenable
Derniers commentaires
23 décembre 2006

Gortoz pell , gortoz gwell

Aet on da bourmen e ti Nessy hirie beure , hag e Ti Kleger, dre Liamm Thanna.

Hirie eo gwenn an diavaezh, hag brumenek . Ar vugale o deus kuitaet an ti, un digarez evidon de Lenn levr Benoite Groult." La touche étoile". Ar skritur a zo brav, personnelezh ar plac'h a blij din. Kinniget eo bet al levr se din me gant Fiorinda. Kement a eskemm am eus prestet dezhi "Journal a quatre mains".

E Roazhon e oan dec'h.evit ar profou . Prenet am eus levriou Hervé Bellec,"Félicité Grall" hag  " La nuit blanche". Peadra da vouetan ma spered evit goueliou Nedeleg. Skrivan rin deoc'h ar pennadou ho deus plijet din ar muian.

Ha setu deuet en dro, goueliou Nedeleg, AN ISTR, ar Gwin, Ar chokolad, ar mor, an noz , an traou sakr.
kENAVO kentan tro.

Joe e giz ma lavarer e bro Gwened.

Je suis allée chez Nessy ce matin, et chez Kleger, par l'intermédiaire se Thanna. Dehors c'est blanc, et brumeux; Les enfants ont quitté la maison. Je lis "La touche étoile" de Benoîte Groult. L'écriture est belle, j'aime la personnalité de cette femme. Fiorinda m'a conseillé la lecture de ce livre, elle a eut raison.
Alors, je lui ai prêté "Journal a quatre mains".
Hier , je suis allée à Rennes pour les KADO; Le père Noêl m'a offert trois livres; Ceux d'Hervé Bellec ; "Félicité Grall" et " La nuit blanche". De la nourriture pour les fêtes.. Je vous écrirais les passages préférés.

Et voici revenues ces bonnes vieilles fêtes de famille ! les huîtres, le vin, le chocolat, la mer , la nuit, les choses sacrées. Joie à vous comme on dit dans le morbihan.


A bientôt, kenavo.

nb; Le titre, je vous propose cette traduction "Qui veut aller loin ménage sa monture".

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité