Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
légereté soutenable
légereté soutenable
Publicité
Archives
légereté soutenable
Derniers commentaires
2 juin 2007

gouel ar Mammou.

O tont er maez porzh ar skol dec'h da noz o devoa bep a bakad bihan, din me o deus lavaret:
-Arabat eo dit gouzout petra eo ! Mammig
Daoust m'a n'eus lavaret din Augustin, PETRA EO AR PROF on chomet mut, pegen fentus ar vugale... Brav eo an amzer ha tomm an heol.Klervi zo 'kemer poltriji deus bleuniou aL liorzh, kement man gant  ma benveg.

Ur rozenn oranjez sklaer zo ' tiflukan abaoe daou zevezh, mont 'ran da welet anezhi teir gwech bemdeiz . ur c'hwezh dispar zo ganti, MOARVAT EO SUKRET, burzudus. Poent eo din mont da brenan boued, n'eus ket kalz tra ken et yenerezh;

Publicité
Publicité
Commentaires
A
... pour ceux qui ne connaissent pas le breton.
D
Fêtes des mères.<br /> <br /> A la sortie des classes hier, ils avaient tous un petit paquet, et en me voyant au portail, ils ont dit:<br /> -Tu ne dois pas savoir ce que c'est Maman !<br /> Bien qu'Augustin m'ai déjà parlé du contenu du paquet, je suis restée discrète. Les enfants sont marrants.<br /> Il fait beau, et le soleil tape. kLERVI PREND DES PHOTOS, avec mon appareil numérique. Elle prend les fleurs du jardin.<br /> Une rose orange rosé s'épanouit depuis deux jours.<br /> <br /> Je lui rend visite trois fois par jour. Elle sent merveilleusement bon. Sucré, magique;<br /> <br /> Bon, c'est pas le tout , il faut que je remplisse le frigo, je vais faire les courses.
Publicité